Uudised

Ettevõtlusküla külastus 13. veebruar valdek.rohtma


Ettevõtlusküla on ettevõtlust, majandust ja rahatarkust õpetav rollimäng.
Ettevõtlusküla koolitusmängud toimuvad tehislinnakus, kus on esindatud erinevad ettevõtted ning riigiasutused. Mängijad jagatakse rollidesse ning neile antakse rollikohased ülesanded. Iga mängu juhendavad koolitatud juhendajad, kes abistavad lapsi mängu ülesannete täitmisel ning viivad läbi mänguga seotud õppetegevusi.
Meie kooli 4. – 6. klassi õpilased külastasid ettevõtlusküla 8. veebruaril. Nagu lubatud, said moodustatud rühmadest pereettevõtted, kes asusid plaane tegema, erinevaid ülesandeid täitma ja majandama. Kasutati küll mänguraha, kuid ettevõtet pidades järgiti reegleid, mis kehtivad päriselus.
Annabel Pukk kirjeldas oma rühma tööd: nende „pere“ ilusalong mõtles läbi eesmärgi, mille nimel tööd teha. Tahvelarvutit appi võttes tehti makseid ja ülekandeid, püüti teenitut õigesti paigutada. Lisaks olid individuaalsed ülesanded. Näiteks mindi poodi kindla eesmärgiga sealt vajalik leida, kasutades võimalikult ratsionaalselt olemasolevat raha. Mingil hetkel kaasati mängu õpetajad. Kogu aeg oli igal rühmal käepärast juhendaja, kes vajadusel appi tuli.
Ettevõtlusküla koolitusmäng koondab endasse rõõmsa elamuse ning efektiivse õpikogemuse. Iga mäng on jagatud etappideks, kus mäng vaheldub tehtu analüüsimise ja uute teadmiste omandamisega. Juhendaja roll on esitada suunavaid küsimusi mängijale, et mängijad enda ja meeskonna teadmisi kasutades jõuaksid seoste leidmiseni mängu ja päriselu vahel.
Õpilased väitsid, et mäng oli elav, palju uut infot pakkuv, korraldajate poolt hästi läbi mõeldud ja huvitav.

Ettevõtlusküla on ettevõtlust, majandust ja rahatarkust õpetav rollimäng.
Ettevõtlusküla koolitusmängud toimuvad tehislinnakus, kus on esindatud erinevad ettevõtted ning riigiasutused. Mängijad jagatakse rollidesse ning neile antakse rollikohased ülesanded. Iga mängu juhendavad koolitatud juhendajad, kes abistavad lapsi mängu ülesannete täitmisel ning viivad läbi mänguga seotud õppetegevusi.
Meie kooli 4. – 6. klassi õpilased külastasid ettevõtlusküla 8. veebruaril. Nagu lubatud, said moodustatud rühmadest pereettevõtted, kes asusid plaane tegema, erinevaid ülesandeid täitma ja majandama. Kasutati küll mänguraha, kuid ettevõtet pidades järgiti reegleid, mis kehtivad päriselus.


Annabel Pukk kirjeldas oma rühma tööd: nende „pere“ ilusalong mõtles läbi eesmärgi, mille nimel tööd teha. Tahvelarvutit appi võttes tehti makseid ja ülekandeid, püüti teenitut õigesti paigutada. Lisaks olid individuaalsed ülesanded. Näiteks mindi poodi kindla eesmärgiga sealt vajalik leida, kasutades võimalikult ratsionaalselt olemasolevat raha. Mingil hetkel kaasati mängu õpetajad. Kogu aeg oli igal rühmal käepärast juhendaja, kes vajadusel appi tuli.
Ettevõtlusküla koolitusmäng koondab endasse rõõmsa elamuse ning efektiivse õpikogemuse. Iga mäng on jagatud etappideks, kus mäng vaheldub tehtu analüüsimise ja uute teadmiste omandamisega. Juhendaja roll on esitada suunavaid küsimusi mängijale, et mängijad enda ja meeskonna teadmisi kasutades jõuaksid seoste leidmiseni mängu ja päriselu vahel.
Õpilased väitsid, et mäng oli elav, palju uut infot pakkuv, korraldajate poolt hästi läbi mõeldud ja huvitav.