Uudised

LAN-mängude öö ehk pop-up küberküla 28. jaanuar valdek.rohtma


LAN mängude meeleolu.

Kommentaar: võimalus reede õhtust laupäeva lõunani koos mängida tekitas elevust. Korraldamisel lõid osalejad ise käed külge ja ettevalmistused sujusid.

Tagantjärele mõeldes on plaan, kuidas veel huvitavamalt planeerida ja läbi viia. Kindlasti ei tule kahjuks mängude aktiivsem juhtimine, kommenteerimine mängu käigus ja sellega tihedama kontakti hoidmine mängijate vahel.

Selleaastane võrgupidu oli midagi uut. Esiteks see, et meil avanes võimalus seda pidada meie oma Võnnu Keskkoolis, kus minu mäletamise järgi polnud sel kujul mänge iial toimunud. Võrgupeo otsustasime teha lihtsa, teisalt aga mitmekülgse ja ilma paika seatud reegliteta. Kõik teadsid, mida võisid ja mida ei tohtinud teha.

Mäng algas 19.00, kuid enamus osalejatest jõudis alles kaheksa paiku. LANil osalesid 7.-12. klassi õpilased ja vilistlased. Kui kõik olid jõudnud oma süle- või  lauaarvutite ning konsoolidega kohale, oli mulle selge, et meie koolis on videomängud üsnagi populaarsed.

Nagu kokku lepitud, algasidki esimesed mängud ja turniirid Counter- Strike Global Ofensive kasuks. Kuid ega järjest arvuti taga ei istutud. Tihti tehti pause,  paljud aktiivsemad läksid võimlasse pallimänge harrastama. Aeg-ajalt levisid ruumides toidulõhnad - seegi kuulus mängu juurde.

Üritus oli minu jaoks väga hea. Olen väga huvitatud uute mängude korraldamisest ja valmis aitama. Täna siiralt oma kooli ning eelkõige meie kooli IT meest, kes tõi meile LANi ajaks enneolematu internetikiiruse ja vajalikud juhtmed. Temata poleks võrgupidu toimunud.

 

Hans Jakob Kööba,

mängija 10. klassist

 

LAN mängude meeleolu.

Kommentaar: võimalus reede õhtust laupäeva lõunani koos mängida tekitas elevust. Korraldamisel lõid osalejad ise käed külge ja ettevalmistused sujusid.

Tagantjärele mõeldes on plaan, kuidas veel huvitavamalt planeerida ja läbi viia. Kindlasti ei tule kahjuks mängude aktiivsem juhtimine, kommenteerimine mängu käigus ja sellega tihedama kontakti hoidmine mängijate vahel.

Selleaastane võrgupidu oli midagi uut. Esiteks see, et meil avanes võimalus seda pidada meie oma Võnnu Keskkoolis, kus minu mäletamise järgi polnud sel kujul mänge iial toimunud. Võrgupeo otsustasime teha lihtsa, teisalt aga mitmekülgse ja ilma paika seatud reegliteta. Kõik teadsid, mida võisid ja mida ei tohtinud teha.

Mäng algas 19.00, kuid enamus osalejatest jõudis alles kaheksa paiku. LANil osalesid 7.-12. klassi õpilased ja vilistlased. Kui kõik olid jõudnud oma süle- või  lauaarvutite ning konsoolidega kohale, oli mulle selge, et meie koolis on videomängud üsnagi populaarsed.

Nagu kokku lepitud, algasidki esimesed mängud ja turniirid Counter- Strike Global Ofensive kasuks. Kuid ega järjest arvuti taga ei istutud. Tihti tehti pause,  paljud aktiivsemad läksid võimlasse pallimänge harrastama. Aeg-ajalt levisid ruumides toidulõhnad - seegi kuulus mängu juurde.

Üritus oli minu jaoks väga hea. Olen väga huvitatud uute mängude korraldamisest ja valmis aitama. Täna siiralt oma kooli ning eelkõige meie kooli IT meest, kes tõi meile LANi ajaks enneolematu internetikiiruse ja vajalikud juhtmed. Temata poleks võrgupidu toimunud.

 

Hans Jakob Kööba,

mängija 10. klassist