Nuputades läbi terve maa


Seiklusmängu NUPUTADES LÄBI TERVE MAA käivitamise JUHEND:
1. Laadi enda nutitelefoni AppStorest/GooglePlayst rakendus LOQUIZ – (see on
tasuta)
2. Mängu alguskoht on Võnnu Keskkooli juures. Käivita LOQUIZ alles siis, kui mängu
alustad.
3. NB! Jälgi, et telefoni aku oleks täis laetud, vajadusel (eriti talvel) kasuta lisaakut!
4. Sisesta Username ja Password, nüüd kliki - “Sign in” või kasuta QR – koodi. Need
toon välja juhendi lõpus.
5. Avaneb mängu juhend, loe see palun hoolega läbi ja kliki “ALUSTA"
6. Nüüd avaneb aken, kuhu tuleb sisestada mängija ees- ja perekonnanimi ning klass.
Kui mängite ühe seadmega mitmekesi, siis palun kirjutage kõigi osalejate nimi või
võistkonna liikmete arv.
7. Klikkides nüüd “OK” mäng käivitub. Sinu liikumisest jääb tulemuste kaardile
märge
.
8. Läbi mänguväli vabalt valitud trassil. Küsimused avanevad õigesse asukohta jõudes.
Vastatud küsimused kaovad mänguväljalt olenemata, kas vastasid õigesti või …teisiti :)
9. Kui kõik punktid on läbitud, avaneb ekraanile vastav teade. Teie mänguaeg on 60min
(võid teha pausi ja jätkata valides “Continue last game”).
10. Mängu lõpp fikseeri mängust väljumisega, siis kui kõigile küsimustele vastatud või kui
aeg saab otsa. Seejärel ajavõtt seiskub ja kantakse skoor andmebaasi.

Võnnu Keskkool - Nuputades läbi terve maa
Username: FVB780
Password: 3423

Meeleolukat mängu soovides,
Eesti Koolisprordi Liit

Oleme väga tänulikud, kui peale mängu annate tagasisidet kõigest, mida mängu jooksul
kogesite või tähele panite – robin@koolisport.ee. See on mängu arendamisel oluline
teave.

Seiklusmängu NUPUTADES LÄBI TERVE MAA käivitamise JUHEND:
1. Laadi enda nutitelefoni AppStorest/GooglePlayst rakendus LOQUIZ – (see on
tasuta)
2. Mängu alguskoht on Võnnu Keskkooli juures. Käivita LOQUIZ alles siis, kui mängu
alustad.
3. NB! Jälgi, et telefoni aku oleks täis laetud, vajadusel (eriti talvel) kasuta lisaakut!
4. Sisesta Username ja Password, nüüd kliki - “Sign in” või kasuta QR – koodi. Need
toon välja juhendi lõpus.
5. Avaneb mängu juhend, loe see palun hoolega läbi ja kliki “ALUSTA"
6. Nüüd avaneb aken, kuhu tuleb sisestada mängija ees- ja perekonnanimi ning klass.
Kui mängite ühe seadmega mitmekesi, siis palun kirjutage kõigi osalejate nimi või
võistkonna liikmete arv.


7. Klikkides nüüd “OK” mäng käivitub. Sinu liikumisest jääb tulemuste kaardile
märge
.
8. Läbi mänguväli vabalt valitud trassil. Küsimused avanevad õigesse asukohta jõudes.
Vastatud küsimused kaovad mänguväljalt olenemata, kas vastasid õigesti või …teisiti :)
9. Kui kõik punktid on läbitud, avaneb ekraanile vastav teade. Teie mänguaeg on 60min
(võid teha pausi ja jätkata valides “Continue last game”).
10. Mängu lõpp fikseeri mängust väljumisega, siis kui kõigile küsimustele vastatud või kui
aeg saab otsa. Seejärel ajavõtt seiskub ja kantakse skoor andmebaasi.

Võnnu Keskkool - Nuputades läbi terve maa
Username: FVB780
Password: 3423

Meeleolukat mängu soovides,
Eesti Koolisprordi Liit

Oleme väga tänulikud, kui peale mängu annate tagasisidet kõigest, mida mängu jooksul
kogesite või tähele panite – robin@koolisport.ee. See on mängu arendamisel oluline
teave.